Kelionė į Prancūziją slidinėti

Kai vyras pasakė, kad žiemą mūsų laukai slidinėjimas Prancūzijoje, aš suplojau delnais – juk iš tiesų laukia ne tik vienas maloniausių mano žiemos sportų, bet ir kelionė per nuostabiąją Prancūziją. Taigi, štai kokių dalykų aš patyriau kelionės metu.

Žavingoji Prancūzija

Slidinėjimas užsienyje PrancūzijojeKokia gi Prancūzija be Paryžiaus? Tai buvo pagrindinė vieta, kurią ne slidinėjimo tikslais taip pat lankėme Prancūzijoje. Nors buvo žiemos sezonas, tačiau poilsiautojų netrūko. Ką gi, susidarė įspūdis, kad šis miestas gali patirti turistų antplūdį ir tada, kai čia ne vasara. Tikriausiai turistų čia visuomet daug. Kai prabėgs daugiau laiko, Paryžius turbūt kartais mintyse susimaišys su Roma, kurioje taip pat buvo galima aptikti daug dailios Renesanso, Baroko, ir netgi tos pačios pietinės rūšies Gotikos architektūros. Vien ką reiškia netoli Paryžiaus esančio Bauevais miestelio gotikinė katedra – ji buvo ta viršūnė, po kurios žmonės Gotikos periodu nustojo lenktyniauti dėl bažnyčių aukščio. Mat statybos baigėsi tuo, kad griuvo bokštas. Tuo metu architektūros tikslas buvo pastatyti kuo aukštesnę katedrą, kuo labiau iškelti katedrą į dangų, į saulę. Ir štai čia buvo esminis lūžis, po kurio viskas krito. Tada buvo susiimta daugiau galvoti ir apie pavojus, kurie visgi gresia, kais statomi tokie milžiniški pastatai.

Paryžiuje, aišku, įspūdį padarė visos Prancūzijos pasididžiavimas – Luvro muziejus. Čia sutempta tikrai nemažai visokiausių vertybių. Kai eini ten, gali patikėti, kad kadaise visos kultūros centras kaip tik ir buvo tame mieste. Ir tai dar ne viskas. Dar turime Versalio nuostabius rūmus su sodais, kuriuos taip pat nepatingėjome nuvykti ir apžiūrėti. Paryžiuje turėjome tik tris dienas, o paskui jau vykome slidinėti. Kažką apžiūrėjome, kažką pasilikome ir kitiems kartams.

Slidinėjimas pavyko gerai

Kai atvykome į kalnų kurortą, supratau, kad šis slidinėjimas Prancūzijoje man bus labiausiai įsimintinas gyvenime. Anksčiau taip pat teko slidinėti, tačiau tie kurortai buvo, palyginti su šiais, tiesiog vaikiški. Čia kalnai leidosi žemyn kelis kilometrus, o trasų buvo visokių – ir labai stačių, ir lengvų vingiuotų. Tai keista kalno viršuje atsisveikinti su vyru ir pasakyti „labas“ kalnams. Nes į tą kelionę žemyn leidžiuosi viena, patiriu puikų greičio pojūtį, turiu būti atsargi ir tada apima tikra euforija. Tai buvo geriausia mano slidinėjimo kelionė iš visų, kokių anksčiau buvo. Ačiū kelionės organizatoriams, kad suteikė man tokias geras atostogas.